onsdag 14 april 2010

Tävling

Var med och fira vår nystartade blogg med den första tävlingen.

Vi lottar ut ett armbandset i vitt eller grönt - Du som vinner får förstås själv välja färg.

Tävlingen pågår till den 15 maj.
Skriv en kommentar till det här inlägget, och du får en lott. Vill du ha två lotter vill vi gärna att du länkar, låna gärna vår bild. (Skriv i kommentaren om du länkar) Om du inte har en blogg får du naturligtvis vara med ändå.

Skriv då bara en kommentar och lämna gärna mailadressen.

LYCKA TILL !

9 kommentarer:

Britt sa...

WoW! Jag är först,det måste betyda tur!

Själklart vil jag var med och jag länkar.

kram Britt

sivnor sa...

Jag hoppas ni får många kommentarer nu när ni fått igång bredbandet. Lycka till med bloggandet.
/Siv It-doktorn

Anonym sa...

Så fina armband!!!! Lycka till med bloggandet och det ska bli kul att ffölja er!!
Hoppas på tur
Ha de
Britt
britt.jonesig@telia.com

Hobbykällaren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tekri sa...

supersnyggt och självklart vill man vara med på detta. Lånat bild och länkat:)

Idas linneskåp sa...

Jättefina armband! Vill gärna vara med :) Har länkat till er tävling.

Agnetha sa...

Klart att jag är med, jag har länkat. Armbanden är jättefina;)

Anki sa...

Hej!
Åh jag vill jättegärna vara med i tävlingen...underbara armband kan man aldrig få för många av! Länkar oxå!

Kramelikram!
Anki

Anonym sa...

Jag är gärna med (:
Kram johanna-sofia
tuggummitatuering@hotmail.com