onsdag 23 februari 2011

Vi firar 1 år med utlottning

Nu har vi snart bloggat i ett helt år, oj vad tiden går fort. Detta tänkte vi fira med en utlottning, hoppas Ni vill vara med på den. Det vi lottar ut är boken "Tildas Ateliér våren 2011".

Mycket tips och ideér, jättemysiga bilder.




Reglerna är som följer:
En kommentar i det här inlägget ger en lott.
En kommentar plus att du länkar till tävlingen i din blogg med foto ger två lotter.
Skriv gärna om du länkar.
Vill du dessutom gå med som följare,så bjuder vi på fyra lotter.
Du får givetvis vara med även om du inte har blogg, skriv då bara en kommentar och lämna din mailadress.
Tävlingen pågår tom 31/3.
Ha en bra dag. Kramar från oss.



171 kommentarer:

Siw sa...

Hej och kul med utlottning igen!
Jag hade ju tur förra gången:)
Nu har jag länkat för två lotter, gillar Tilde.
Ha en bra dag!
Kram Siw

hemtrevnad marie sa...

Grattis till jubileet:)
Det ordnar sig med penslar, har så mycket annat att måla sålänge;)
Kramar till er

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till ett år, och det var en väldigt fin bok ni lottar ut. Jag är gärna med och firar, länkar också såklart.
Varm kram
AnnaMaria

Irene sa...

Grattis, grattis
Fin blogg du har.
Klart jag vill vara med o tävla om fina Tilda-boken
Kram Irene

Anonym sa...

grattis
Vill gärna vara med och tävla. Precis hittat din blogg och tittar gärna igen :)
Karin

Britt sa...

Självklart vill ju även jag vara med och hoppas att jag blir den glade vinnaren. Får jag fyra lotter nu då, eller? ;-)

Tänker hålla alla tummar jag har, så nu slipper jag städa mer på ett tag, skönt...

Kram Britt

Unknown sa...

Hejsan,alltid kul med en utlottning så jag tar 4 lotter och länkar så klart..Ha en bra dag..Kram/Annelie

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt, ett helt års bloggande. Klart det ska firas

Vad roligt att mina recept uppskattas. Håller med om att Bountybollarna är super. Perfekt att göra till kalas med.

Jag är gärna med i den fina utlotningen och kniper 4 lotter.

Håller tummar och tår nu

Kram Teres

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

carola(at)officefixarna.com

Unknown sa...

Så fin blogg, med masse indeer og inspirasjon dere har,
Jeg har lagt meg med som følger, og linket til dere på bloggen min, så da trekker jeg vel 4 lodd

Fröken Tindra sa...

Grattis! Jag hade gärna tävlat men eftersom jag redan har boken vill jag inte minska övrigas chanser.
=0)
Det var mycket fint i den!
Kram på er!

Carina sa...

Hej!
Jag deltar gärna i din utlottning, kan inte länka eftersom jag inte har en egen blogg, det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Grattis till bloggåret!
Jag deltar gärna med en lott. Ha det så bra! //Sara
sara_gustavzon@yahoo.se

Made by Ina sa...

Jag är väldigt gärna med i din utlottning!
Tilda böckerna ÄLSKAR jag, man får så mycket inspration av dem.
Jag tar 4 lotter ;)

Kram Marina

Idas linneskåp sa...

Hejsan :)
Såklart att jag vill vinna den fina Tildaboken, Skriver, länkar o följer = 4 ;)
Ha en fin pysslig vecka! //Veronika

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis till ett år av bloggande! Vill jättegärna vara med och tävla jag också, och länkar från min sida för 2 lotter. :) Boken ser helt underbar ut!

Emilia sa...

Gratulerar till 1år =)Åh den boken vill jag jättegärna vinna. Hoppas på en turlott. Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

Handgjorda drömmar sa...

Grattis!!
Här fanns ju en hel massa inspiration så det är klart jag lägger mig som följare!!!
Vill gärna vara med i den fina utlottning och norpar hela fyra lotter för att öka på chansen... :)
//Marie

Hoffmans Design sa...

Åh vad roligt med sån vinst. Klart man vill vara med så jag länkar och blir följare så 4 lotter till mej.
Ha en bra vecka.

familjen & inredning sa...

Såklart jag vill vara med på en sån rolig bok....
Har länkat och blivit följare...

Ha en bra dag!
Kicki

Livingroom sa...

Grattis grattis!
Vad kul med utlottning. Jag älskar Tilda så den utlottningen kan jag bara inte missa. Länkar med bilden från min blogg = 2 lotter

Annika sa...

Hej! Grattis! En Tilda-bok skulle jag bli superglad för så jag länkar och följer, 4 lotter :-)

Lilla Rummet sa...

Grattis till 1 år. Är gärna med och firar med 4 lotter. Är redan följare och länkar.
Hoppas nu på turen till den fina boken.
Ha de gott
Kram Britt

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen och har även länkat på min blogg, så jag kniper 2 lotter :)

/Cecilia

Lotta sa...

Grattis till 1år. Är gärna med i utlottningen av boken. Länkar från min blogg så tar 2lotter.
/Lotta

Ett ögonblick sa...

Hej!
Vilken inspirerande blogg...och vilket fint pris i utlottningen. Jag vill gärna vara med, har lagt mig som följare och länkar med bild på min blogg, 4 lotter.

hälsningar lisamaja

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla, vore jättekul att vinna den boken! Alla andra gör så fina Tilda saker så jag skulle också gärna vilja prova på det...
Jag har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/ och så har jag även lagt till mig som följare, så jag tar fyra lotter och håller tummarna!!!

Garbo sa...

Oj vilken fin bok.. Hoppas på tur att vinna den. Jag har aldrig sytt nåt med Tilda. Men vinner jag boken ska jag försöka.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

4U2 sa...

Grattis! Jag väljer varianten: 4 lotter!

4U2 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gilla sa...

Klart att jag vill vara med i den här utlottningen. Jag gillar att pyssla, så vinsten skulle sitta bra.

Den här kommentaren ger en lott?
Att jag skriver och länkar hit ger också en lott? så blir jag följare också. Tillsammans skulle det bli tre lotter.

Gilla

Bournonville sa...

Stort tillykke med 1 år med bloggen, og skøn blog, masser af lækre ting.

fyra lotter til mig :)

Anelma handarbetar sa...

Grattis till 1 år. Fina saker du har på bloggen. Självklart så vill jag vara med i utlottningen. Blir även följare av bloggen.
Hoppas på tur.

Kram

Unknown sa...

Å, precis en sådan bok som jag skulle vilja ha! Jag måste bara vara med och tävla!
Jag kniper 4 lotter, tack! Har lagt till mig som följare, länkar från bloggen med bild och kommenterar här.

Ha en fortsatt härlig onsdag!
Kram ia

Vardag och flärd sa...

Vad lycklig jag blev när jag hittade denna bloggen, ska läsa igenom alltihop i kväll!!!
Vill vara med och tävla och då blir det 4 lotter.
Ha det fint så tittar jag in ikväll igen!
Kram Eva

Linnéa sa...

Grattis till ett års bloggande!

Vilken fin vinst. Vill gärna vara med. Fyra lotter tack.

Doppa.nu - Amanda sa...

Jag är med på den här fina utlottningen! Fyra lotter, såklart :)

sandra sa...

Så kul att hitta till er! Vill gärna vara med i utlottningen och tar 4 lotter, tack.

Ha en bra dag!

sandra

Lina sa...

Hej!
hur kan jag ha missat denna blogg? ;) grattis till 1-åriga boggen!!
deltar gärna med 1 lott ,tack!

-vårkraMar-
Lina.grankulla@hotmail.com

I det blå huset sa...

Grattis till 1 år. Deltar gärna med 4 lotter.
Har precis hittat er så nu skall jag titta runt hos er.

Växthusmadam sa...

Här tror jag aldrig jag varit förut, så trevligt att hitta hit, precis i min smak!
Jag är gärna med och tävlar och länkar hos mig för ökad vinstchans!
Ha en skön helg önskar
Växthusmadam

Emma sa...

Jag är med och provar min lott-lycka :)

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna delta i utlottningen. Jag länkar också från min blogg.
Kram/Annie :)

Milly Axling sa...

Jag vill gärna också vara med i utlottningen. Jag länkar från min blogg jag med. Trevlig blogg första gången jag varit in här.
Milly

Helen sa...

Jag provar gärna och är med i er fina tävling! Grattis till er också!

Anonym sa...

Vill gärna va med!

mari.utan.e@hotmail.se

Alla kan sy sa...

Vilken mysig blogg jag hittade till via en annan blogg! Jag vill såklart vara med och fira. Länkar från bloggen och är nu även följare av den. 4 lotter tack, nu håller jag tummarna!

Anonym sa...

Åhh, vilken underbar utlottning ni har. Jag har blivit handlöst förälskad i Tilda.
Tilda får vem som helst på gott humör, fräscha färger,underfundiga figurer och härliga mönster.Jag vill gärna vara med i utlottningen...

Hälsningar Barbro i Norge

Gunilla sa...

Grattis så mycket!! Tilda jag älskar Tilda vill gärna va med på din utlottning ,jag länkar med bild på min sida + blir din följare = 4 lotter hoppas jag på att det blir jag som har tur /Kram

Unknown sa...

2 lodder til mig:)

Sanne sa...

Jag gillar också Tilda och vill vara med och tävla! Länkar från min blogg och blir följare = 4 lotter..

Illustratör Fia sa...

Jag vill gärna var med :)

Jag tar 2 lotter, har länkat från min blog :)

Uttan sa...

Självklart vill Jag bli följare av Bloggen. Här finns massor som Intresserar Mej.
Och Så klart vara med och Fira 1 År! och Tävla om Tildaboken!

Jag har länkat i Högerspalten på min Blogg så det blir 4 Lotter!!!

Kram!

jenn2you@hotmail.com sa...

Grattis med 1 års dagen! Jag vill gärna var med och tar 2 lotter! Jag har länkat här:
http://barbados.blogg.se/2011/march/31-mars-bok.html

Marie sa...

Oj vad mycket fint ni har fått in.....klart jag vill vara med i er utlottning....länkar och lägger mig som följare....ha en fortsatt trevlig dag, kram

Pockethexan sa...

Vill pröva min lycka i din tävling o lägger ut den hos mig på min blogg, så 2 lotter för mig!

Kramis ifrån Pockethexan själv!
<;D

Nyanser av vitt sa...

Jag är gärna med i er fina utlottning. Tar fyra lotter då jag länkar samt lägger mig som följare. Nu hoppas jag på stor tur.
Kram Agneta

Lene sa...

Er straks med på fire lodder. Dejlig blog som jeg glæder mig til at følge...

LottaB sa...

Stort grattis på 1-årsdagen. Jag tar gärna en lott i din fina utlottning.

bylundlotta@gmail.com

Landsvägsungar sa...

Kul med 1 års firande! Jag vill gärna vara med på tävlingen och länkar från min blogg!mvh Maria

Annelis hantverk sa...

Grattis! Härlig blogg jag snubbla in på här! Så visst vill jag då bara med på utlottningen! Jag har slutat med min pysselbutik men inte slutat pyssla.
Jag kniper fyra lotter!
Ha en fin dag!

Elin sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen och prova lyckan.
Jag tar 4 lotter.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Gårdejerinden sa...

Hej med jer
Sikke en fin blog - vil straks tilmelde mig som fast læser :0)
Og jeg vil da frygtelig gerne også deltage i denne skønne Give Away - prøver lykken med 4 lodder..
God dag og tillykke med jeres 1 års jubilæum..

Lotta-livets väv sa...

...men så fantastiskt. Idag när jag var på stan tittade jag lite extra på alla vackra Tildasakerna....
och så råkade jag hitta din blogg med en Tildautlottning.
En lott tar jag gärna...och inser att min chans till vinst är minimal...
Lycka till med födelsedagskalaset.
/Lotta

Anonym sa...

Har lagt upp en länk i min blogg Http://belindasmamma.blogspot.com och så klickade jag mig som följare, och så komenterar jag ju nu, då borde det bli 4 lotter. . .

maja sa...

Vill vill vinna boken älskar Tilda
Länkar med en bild på min blogg och lägger mig som följare

Pieni Lintu sa...

En lott tack! ;)

Anonym sa...

Jag vill vara med :)

Lee
Ettlee@hotmail.com

Helena sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina boken!
Tar fyra lotter och håller tummarna!
Kram Helena

Marge sa...

Grattis!

Bloggen inspirerar mig.

Marge fran Estland

Lisbeth336 sa...

Hej! Vilken trevlig blogg!
Vill gärna vara med och få chans att vinna den fina boken!
En lott!
Mvh
Lisbeth336

Quiltemarerittet sa...

Tack för titten i bloggen! Vill gärna vara med i utlottningen.

Else Marie sa...

Herlig gave, flot blog. Jeg melder mig som fast læser.

LiNA och LiAN sa...

Deltar gärna i tävlingen om den härliga Tilda boken.
4 lotter - har länkat från min blogg och är följare :)
Här kommer jag definitivt att läsa många gånger - en underbar blogg men massor av inspiration , tack för det :)

Anonym sa...

Det var en fin sida med mycket bra tips och ideer. Jag ska nog pensionera mig fortare än jag själv kan tro. Då hoppas jag att jag får tid över för pyssel, knep och knåp. Nu ska jag åka till Hobbykällaren i Säffle för att köpa kardad ull i fina färger. Känner jag mig själv rätt så köper jag mer än bara ull.
Laila

sysslar och pysslar sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Finns säkert massor med inspiration i den boken! 4 lotter till mig, tack! Länkat, kommenterat och blivit följare! *håller tummarna*

Unknown sa...

er med på 2 lodder

Anonym sa...

Hej!
Vinner gärna den fina boken!
karolina20_@hotmail.com

Unknown sa...

Grattis till erat första år.
Jag är gärna med och provar lyckan. Skulle gärna ha den fina boken i min hylla.
Tar hela fyra lotter så jag får större möjlighet att bli den lyckliga.
Kram Ing-Britt

cina sa...

hej Jag bara älskar Tilde böcker skulle gärna vilja vinna den nya
boken
Kram Cina
Hoppas på tur = lotter

Jassemiine sa...

Hej, vilken härlig blogg!
hittade hit idag och jag lär ju komma tillbaka många gånger.
är även med i lottningen och tar fyra lotter, tack!
Har länkat, och blivit följare :)

Helena sa...

Grattis till ett års bloggande!

Självklart vill jag ta chansen i den här utlottningen! Jag har länkat från min blogg och blivit följare.

fiore-crea.blogspot.com sa...

partecipo al giveaway e grazie
thanks
ciao
from italy
fiore
www.fiore-crea.blogspot.com

Magdalena sa...

Grattis till 1 år i bloggvärlden!
Jag är hemskt gärna med i utlottningen av denna bok, inspirationskällor är alltid bra att ha.
Jag har kommenterat, länkat och följer nu denna blogg, så det blir 4 lotter om jag inte misstar mig. :)

Förövrigt tyckte jag verkligen om er blogg!
Med vänlig hälsning Magdalena

Anonym sa...

Skulle jätte gärna vilja vara med på utlottningen.
anneli_678@hotmail.com

Unknown sa...

Klart jag vill vara med om utlottning av en sån underbar bok från en mycket inspirerande blogg. En lott tack!

Kikan sa...

Jag älskar Tilda och vill självklart vara med och tävla. Jag har länkat på min blogg. Kram Kikan

Ann-Loise sa...

Tänk om man hade sån tur och fick vinna en sån här trevlig bok.
Klart att jag är med i tävlingen.
Önskar en fortsatt skön helg!
Mvh
Ann-Loise (classic_945@hotmail.com)

Frida sa...

Åh så roligt med en ettårstävling : )
Självklart vill jag jättegärna vara med och hoppas ju självklart att just jag vinner :)
Fortsatt trevlig söndag

Agneta sa...

Grattis!
Jag är med i tävlingen med fyra lotter, har länkat och lagt mig som följare. Boken är jättefin så jag hoppas på turen att vinna.

Unknown sa...

Grattis till 1 år!
Självklart vill jag vinna boken, så jag kommenterar, följer och länkar för största möjliga chans att bli den lyckliga vinnaren ;))
Lycka till framöver!
Kram Allis

Therese sa...

Jag vill självklart vara med, har länkat & lagt till för att följa bloggen. Så 4a lotter är jag med me!

Carita sa...

Vilken trevlig utlottning, jag är gärna med :)

har länkat i sidmenyn här:
http://turkost.blogspot.com/.
och blivit följare nu!

mvh, Carita
turkost@gmail.com

Anonym sa...

Grattis till ett år!!
Tar gärna en lott och har blivit följare :)
Kram Linn

Linn@ vh.se

tynderöhemmet sa...

Hej!!
Oh vilken härlig utlottning.
Självklart vill jag var amed.
Jag tar 4 lotter och hoppas på sten tur nu.
Ha en härlig dag
mvh
kicki

Vform sa...

Hejsan!
Grattis till ettårsdagen!
Vill jättegärna vara med i din utlottning! Önskar att jag kunnat sy Tildor, så kanske boken hjälper mej ;)
Kniper två lotter ... länkar på min blogg!
Hälsn. Vform

Anne B. sa...

Vilken fin utlottning! Och grattis! Jag kan inte länka eftersom jag inte har en blogg, men jag har gått med som (anonym) följare till er blogg.

Min e-post finns under sähköposti.

Anna O.Nilsen sa...

Hei.Er blitt følger å har linket dere på min blogg + en kommentar her så da er jeg vel eier av 4 lodd. Hilsen fra Norge. :-)

Louise sa...

Jag som älskar Tilda...Klart jag vill vara med i er fina utlottning! Jag länkar från min blogg, så två lotter blir det! /Louise

Anonym sa...

Jag är med, msik@abo.fi

Inga-Lill sa...

Grattis 1 år! Jag vill vara med då Tildaböckerna är en stor favorit för mig. Må så Gott!

famwarnil@hotmail.com

Juanita sa...

Grattis till ett år! Jag älskar Tilda-böckerna och vill gärna vara med i utlottningen. Jag länkar och vill gärna vara följare för att få fina tips och idéer! H, Juanita

Annika L sa...

Grattis till en fin blogg! Vill förstås gärna delta i utlottningen, av Tilda boken, samt följa med i vad som händer och sker här på sidan.Har anmält mig till följa! Lycka till framöver.

eddy sa...

klart man vill vara med och lotta - tildaböckerna är ju busfina

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn sa...

Jag är gärna med och tävlar med maxat antal lotter.

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/hobbykallaren-31mars.html

Följer via blogger, som "familjen pettersson"

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Cattiegirl sa...

Hej!
Vill verkligen vinna den fina boken!
Jag har länkat i min didebar och blivit följare - 4 lotetr tack!
Kram
//Cattie

Kicki sa...

Hej
Jag vill jättegärna vinna boken.
Jag har hittat eran blogg och den var riktigt intressant så den kommer jag att följa och jag har själv precis börjat blogga.
Jag handarbetar all min lediga tid. Det är det roligaste som finns.
Länkar här:http://mormorkicki.blogspot.com/2011/03/tavlar-om-boken-tildas-atelier.html
Hoppas på god tur!
MVH Kicki.

Asksvart sa...

Vilken fin bok :) Den får gärna flytta hem till mig... :)
blir gärna följare av bloggen :)

Outi sa...

Boken ser jättefin ut. Har en tidigare Tilda-bok som är nästan sönderbläddrad...

Har följt alla stegen i utlottningen och länkat från: http://pappersgalen.blogspot.com/

Kram, Outi

Sofia sa...

Klart jag vill tävla om den fina boken! Lägger även till mig som följare! Håller tummarna hårt, hårt, hårt...

Anonym sa...

Kul med utlottningar, jag vill gärna vara med. Vill gärna börja sy Tilda-änglar. Tänkte försöka hitta någonstans att köpa en och ha som förlaga men har ännu inte hittat någon.

ACP

Cathrine sa...

Hej och grattis!!
Jag vill gärna vara med i tävlingen med 4 lotter. Jag har länkat och blivit följare.

Mvh Cathrine

Tina sa...

Åh, en Tilda bok! Jag vill gärna vara med... Länkar, så det blir 2 lotter, och håller tummarna ;o))

Katja/MezzaNotte sa...

Älskar Tilda!
Klart jag vill vara med...
har nu kommenterat, länkat och blivit följare= 4 lotter...

Nu håller jag tummarna!
Kram Katja/MezzaNotte

Zora sa...

Vilken härlig bok, klart man vill vara med. Jag har lagt er i min sidebar http://lofquisten.blogspot.com är följare!
Grattis på 1-årsdagen!!

Klarafina sa...

Jag ser att det är många som vill vinna men jag satsar med fyra lotter :)

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna delta i utlottningen och tar två lotter. Bildlänk har jag lagt in i högra sidospalten på min blogg och där ligger den kvar t.o.m. sista anmälningsdagen.

Häls. F

Anonym sa...

Den boken skulle jag gärna vilja ha! Är med på 4 lotter!

Jessica sa...

Hej på er

Den här boken verkar så underbar, självklart är jag med och tävlar.
Jag länkar från min blogg samt lägger till mig som följare, så jag tar gärna fyra lotter! :)

ha en bra dag!

Kraam Jessica

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/31-mars-vinn-nya-tildaboken.html

Spacegirl_@spray.se

Lena sa...

Grattis till 1-års-bloggandet!
Jag vill gärna ta chansen att vinna denna fina bok =)

Länkar och lägger mig som följare så 4 lotter till mig tack!

Kram Lena

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Första gången jag tittar in till dig.
Jag vill gärna vara med och tävla.
Jag tar en lott och hoppas på tur.
Kramiz Mia

Pia sa...

Uh det ville være skønt at eje den bog - 1 lod til mig.

Evy sa...

Hej, jag vill gärna vara med i tävlingen! Jag har följt och länkat så jag tackar för fyra lotter.

Birgitta sa...

Hej! Jag slår på stort och tar 4 lotter. Länkar på min blogg och har blivit följare. Nu hoppas jag på turen hos dej.
Kram Birgitta

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Vilken underbar bok - jag önskar att lilla Tilda kunde flytta in hos oss!
Jag har länkat tävlingen från min blogg och hoppas på turen med två lotter.
hej från Loo.

Asksvart sa...

Ökar mina chanser och tar hela 4 lotter... Är följare sedan tidigare och lägger upp en länk i min blogg till detta...

Anna sa...

Hej ! Vill jättegärna vara med och tävla och länkar så klart på bloggen
Kram Anna

Elina sa...

Grattis till ett år! Jag tar gärna en lott!

Sara sa...

Hej!
Tänkte pröva min lycka och vara med i er utlottning.

Jag älskar tygerna ur Tilda-serien - så att vinna denna bok vore väldigt inspirerande. :)

Jag har länkat från min blogg: www.pyssligasara.blogspot.com - så jag tar 2 lotter, tack. :)

Anonym sa...

Hej jag är med och tävlar jennifer.sik@hotmail.com :)

Anonym sa...

jag har har kommenterat tidigare att jag är med, men nu har jag också gått med som följare på din blogg. msik@abo.fi :)

Emma sa...

Jag vill vara med, jag länkar och lägger till dig som följare.
Min länkning finns under fliken tävlingar längst upp i min blogg :)

heltKLAARt sa...

Grattis till erat jubileum!
Jag har inte hittat er förrän ikväll.
Vilken inspirerande blogg...och vilket fint pris i utlottningen. Jag har aldrig sytt något med Tilde förut men gillar verkligen den stilen. Har en gång i tiden sytt Waldorfdockor. Alltid kul att testa nytt!Jag vill gärna vara med, har lagt mig som följare och länkar med bild på min blogg, Håller tummarna för mina 4 lotter.
Hälsningar Anneli Klaar
http://heltklaart.blogspot.com

Inge sa...

Grattis till ettåringen. Är gärna med i utlottningen.
Fyra lotter, tack, följer och har länkat i högra sidopanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/
Trevligt veckoslut!

Syssis små funderingar sa...

Som alldeles ny i bloggvärlden deltar jag gärna:)

Hildas hem - Sofia sa...

Grattis! :)

Jag hoppar in och tar 4 lotter. Jag har blivit följare och länkar med bild i högerspalten i min blogg.

Jag hoppas på tur då jag älskar pyssel.

:)

Hantverkarglädje sa...

Trevlig blogg för oss som gillar att göra själv. En Tildabok, ja vem vill inte ha en sån. Jag hoppas på tur med 1 lott. Trevlig helg till dig.

Fröken svår sa...

Jag vill vara med!
Jag har länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/03/jag-tavlar-hos-hobbykallaren.html

rockbarnettavlar@hotmail.com

Helen sa...

Vill gärna ha en lott i er utlottning!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og feirer og tar 1 lodd til :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Og så har jeg laget innlegg her for å få et 3. lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/candy-hos-hobbykallaren.html

Klem fra Hilde

Satu Pysselblogg ! sa...

Hej, vilken mysig blogg du har! Klart att jag vill vara med i utlottningen, deltar med 4 lotter ;-) Satu

Ullis sa...

Jag vill också delta i utlottningen med en lott.
Ha det så bra!

Anonym sa...

vilken fin blogg
jag vill gärna vinna boken
hälsningar Karin i Östersund
tittiemma@yahoo.com

Belinda sa...

Jag vill absolut vara med. Deltar med en lott.

lotta söder om landsvägen sa...

Kul ide jag vill så klart vinna

Anonym sa...

Hej !
Vilken fin sida.
Blev verkligen inspirerad av de fina sakerna ...Skulle gärna vilja vinna jag också som alla andra för jag har hur mycket tid som helst över till att vara kreativ om min värk inte stoppar mig ...

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vill mer än gärna vinna den underbara boken!
Har precis upptäckt Tildas underbara värld och stapplat mig in i den...
Vore därför galet kul med denna bok!
Länkar så klart för extra chans!
Kram Mimmi

IdéSpiren sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd :))

Tova sa...

Om ni har en lott över kan jag väl ta en ;)

Jacky sa...

Hej!
Jag trillade in på din blogg av en slump och vill gärna vara med på utlottningen
Iréne

ullaisa sa...

hej
är gärna med och tävlar med en lott och hoppas på tur
kram
ullaisa

Anonym sa...

Hej hej...

Jag är gärna med och tävlar om den fina boken..
Håller mina tummar !

Casandra
Casandra_000@hotmail.com

Marlene sa...

Fed give away, jeg deltager meget gerne med 3 lodder.

pysslan sa...

jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina tilda-boken ! :) Länkar och följer (: / Malin

Sanna sa...

Grattis på 1-årsdan. Är gärna med och tävlar om den fina boken. Följer via Bloglovin och länkar inne hos och tar alltså hela 4 lotter.

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy:)
2 entry
I share: http://inga2010.blogspot.com/

Mrs.Bao 包 sa...

Jag slänger in en kommentar här och hoppas på det bästa :) 1 lott tack.

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Kniper en lott tack !
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Kom mig hit av en slump.
Grattis till 1 år!
Fin blogg också :) Vill gärna vinna boken så länkar på min blogg,två lotter då :)

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla, tänkte mig två lotter då jag länkar.

Är ingen hejare på att sy, men med denna bok får jag nog så mycket inspiration att jag våga mig på detta :)

Hoppas på tur!

Kramar Mia

Anonym sa...

Ja jag vill jättegärna vara med och tävla om Tildas nya bok. Jag håller tummarna så att det knakar=)/Johanna
jo7212@hotmail.com

Anonym sa...

Hittade just till din trevliga blogg!! Grattis till den. Deltar i utlottningen med en lott.
Britt.

britt.jonesig@telia.com

Lina Karlström sa...

jag vinner gärna ;)

Unknown sa...

HAR PRECIS HITTAT HIT. VILL GÄRNA HA 4 LOTTER

DIANA sa...

Many thanks for this giveaway!!i have some Tilda's books but not this one,i love tilda's style very much,i am from Italy.have a very good weekend!!
anaidpatch@yahoo.it
www.dianaquilts.blogspot.com

Gunilla Ström sa...

Hej!
Grattis till 1år!

Vilken fin vinst!
Deltar med 1 lott i tävlingen.

Hälsningar Gunilla.
gunilla.hem@gmail.com

Zandra sa...

Roligt! Jag deltar gärna med en lott

tingeling45 sa...

OJ jag älskar dessa böcker, tar gärna en lott.

Barbro & Magnolia

E.Winberg sa...

Alla steg fixade! Nu håller jag tummar och tår