tisdag 24 maj 2011

Sicilien del 2

Som tidigare utlovas kommer några bilder från "vår trädgård" i San Vito lo capo på norra Sicilien.

Visst är väl miljön otroligt inspirerande! Här skulle man kunna stanna LÄNGE och kanske måla tavlor, skriva en novell, eller bara slappa och dricka caffe latte.....


Önskar det kunde gå att ta med lite sköna äkta "shabby-prylar" till den egna täppan därhemma......


"Nespole" var en ny bekantskap och vi fick verkligen ta så mycket frukt vi ville. Allt smakar ju också extra gott när det är självplockat.

Härliga bilder att ha kvar de dagar den svenska sommaren inte alltid motsvarar förväntningarna.

Just nu regnar det och blåser halv storm, men kanske blir kvällen fin, och våra ljusa svenska sommarkvällar är ju svårslagna!
Ha en bra dag. Kramar Kerstin och Anna-Karin.








2 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Härliga foton! Vilken vacker miljö. Ja, den svenska sommaren lämnar en del övrigt att önska nu. Håller på att blåsa bort! Usch...
Tack Kerstin för det du skickade mig! =0)
Kramisar till er båda!

Agnetha sa...

Tur att man har vackra bilder att titta på just nu, annars skulle jag bli tokig.
Jag tycker det blåser i min hjärna, när jag lägger mig. Det kanske är mina hjärnspöken som dansar, vad vet jag?
Ha de gött tjejer!
Kram Agnetha